טלפון: 08-688-1161  אימייל: office@gabriel-wood.com

העתיד נראה מבריק: כל מה שרציתם לדעת על מטבח זכוכית

מטבח זכוכית הוא תמצית הסגנון המודרני המלוטש. הגימור המבריק והאסתטי שלו נותן תחושה של מינימליזם, או כמו שיקראו לו חובבי הז’אנר: שלמות.

מוצרי הזכוכית המחוסמת ידידותיים לסביבה, קלים לתחזוק ומשמשים אלטרנטיבה לחיפויים וגימורים אחרים במטבח, כמו אריחים ופורמייקה. בשנים האחרונות הטרנד המוביל הוא חיפוי קיר מזכוכית במקום אריחי קרמיקה. טרנד נוסף ויוקרתי לא פחות הוא חיפוי זכוכית מחוסמת לדלתות הארונות, המשווה למטבח מראה קריסטלי מרהיב. ניתן לראות אפילו משטחי עבודה מזכוכית.

ארונות מטבח בחיפוי זכוכית

הטרנד המוביל בארונות המטבח הולך לכיוון של חזיתות בעיצוב נקי, ללא ידיות, פיתוחים או קישוטים. ארונות מטבח עם דלתות בחיפוי זכוכית יוצרים מטבח מדהים ועכשווי, במראה אחיד ועם זאת צלול ומלא עומק. הדלתות עשויות משטח זכוכית עבה המותקן על גבי פרופיל אלומיניום, והתוצאה היא ארונות מטבח בגימור חזק ועמיד במיוחד.

מקסום חלל המטבח: מטבח זכוכית הוא לא רק נוצץ ומתוחכם אלא גם יעיל. משטחים מבריקים מאפשרים השתקפות וניצול מירבי של האור הטבעי והמלאכותי בחלל המטבח, שמקבל מראה תלת-מימדי מרווח ומואר יותר.

A post shared by NiemannSA (@niemannsa) on

ניקיון: יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא קלות הניקוי והתחזוקה, שהזכוכית מצטיינת בה. אם יש לכם מטבח זכוכית, אתם יכולים ליהנות בקלות מניקוי יסודי כל שבוע.

עמידות בפני חומרים: משטחי זכוכית בצביעה אחורית, המתנקים בעזרת מטלית לחה בלבד, מאפשרים לכם לצמצם את השימוש בחומרים חזקים ובשפשופים. זכוכית כזו תחזיק מעמד, מלאת ברק, גם עשרות שנים.

בטיחות: רבים נוטים לחשוב שדלתות בחיפוי זכוכית שבירות ולא מתאימות לבית עם ילדים. אם בחרתם בזכוכית מחוסמת עם תו תקן, לפחות 6 מ”מ, אין מה לחשוש. להיפך, הזכוכית חזקה ועמידה גם בפני שריטות ובלאי שמוצרי עץ חשופים אליהם.

מחיר: מטבח זכוכית, בהתאם לגימור הגבוה ולאיכות החומרים, נחשב יקר יותר בהשוואה לחומרים אחרים. לכן, אם הוא קולע לטעמכם האישי, מומלץ להרכיב ולעצב את המטבח בעזרת בעל מקצוע בליווי צמוד, שיהיה קשוב לצרכים שלכם ויתאים את התוצאה לתקציב שלכם. התאמה אישית נכונה של המטבח יכולה לחסוך עשרות אלפי שקלים.

בחירת צבע: האפקט שיוצרת הזכוכית בעזרת החזר אור עובד מצוין בכל צבע, אך מטבח זכוכית לבן ומבריק משיג את אפקט ההשתקפות העצמתי ביותר. אם המטבח שלכם מעט קטן או שחסר לכם אור טבעי, הצבע הלבן הוא בחירה מומלצת.

בחירה של צבעים כהים למטבח מבריק יוצרת את המראה הדרמטי. מטבח שחור, למשל, משתלב נהדר בחללים גדולים עם המון אור טבעי. חשוב לזכור שהשחור אמנם מטשטש לכלוך, אך נוטה להבליט טביעות אצבעות.

האם ארונות זכוכית מתאימים למטבח שלנו? ארונות בגימור זכוכית יכולים להשתלב בכל מטבח בעיצוב מודרני ולעיתים גם בסגנון כפרי. אם התקציב שלכם מאפשר זאת, היתרונות עולים על החסרונות.

חיפוי קיר מזכוכית למטבח

בחירת חיפוי הקיר במטבח היא בדרך כלל אחת ההחלטות האחרונות בשלב העיצוב. את הצבע והסגנון של החיפוי מכתיבים משטח העבודה והארונות, שקובעים את הטון למטבח, אך לחיפוי יש תפקיד חשוב ביצירת מוקד עיצובי המחבר בין האלמנטים השונים.

חיפוי הקיר במראה הנקי והמינימליסטי ביותר שיש למטבח המודרני להציע, הוא חיפוי זכוכית. זהו משטח זכוכית חלק בעובי 6 מ”מ לפחות, המותקן על גבי הקיר וצבוע בצידו האחורי.

A post shared by Sisuko (@sisustuskoda) on

התאמה אישית: המגוון האינסופי של דוגמאות והדפסים מאפשר לכם להתאים את מעטפת המטבח לחלומות הכי יצירתיים שלכם.

בנוסף, האופי האחיד של החיפוי מאפשר להתאים אותו בקלות למשטח החשוף בקיר מטבח, בעזרת חיתוך מדויק מראש, ובלי צורך לחשב מספר אריחים.

A post shared by Stobi (@stobi_print) on

חסכוני וירוק: כתחליף לאריחים, חיפוי זכוכית למטבח חוסך את הצורך במילוי רובה ומאפשר ניקוי קל וחלק.

מאותה סיבה ועוד, הזכוכית היא חלופה היגיינית יותר בהשוואה לשאר החומרים המקובלים. היא נוטה לפחות הצטברות של חיידקים ופטריות.

A post shared by GxGlass (@gx_glass) on

חסכוני וירוק: כתחליף לאריחים, חיפוי זכוכית למטבח חוסך את הצורך במילוי רובה ומאפשר ניקוי קל וחלק.

מאותה סיבה ועוד, הזכוכית היא חלופה היגיינית יותר בהשוואה לשאר החומרים המקובלים. היא נוטה לפחות הצטברות של חיידקים ופטריות.

האם חיפוי זכוכית מתאים למטבח שלנו? אם אתם חובבים של המראה המבריק, מכורים לניקיון או מעצבים מטבח עם אמירה אמנותית, חיפוי הזכוכית יכול להיות פתרון מצוין בשבילכם. אם אתם מחפשים את המראה הקלאסי, חמים וכפרי, אריחים יתאימו יותר.

מתכננים מטבח חדש? נשמח לסייע בעיצוב ובניית המטבח הבא שלכם.

השאירו פרטים – לקביעת פגישת ייעוץ חינם

גלילה לראש העמוד

מגיעה לך פגישת ייעוץ חינם

תאמו אצלנו פגישה אישית בשיתוף מעצבת, שתהפוך את חלומכם לעיצוב פרקטי, חכם, ומעורר השראה

דילוג לתוכן